Monitoring a evaluácia
29. 6. 2010
Monitoring a evaluácia
cieľ
|
aktivita
|
|
1.
|
1.Informačná kampaň
|
Počet navštívených tried: 31, riaditeľňa a jedáleň, počet zúčastnených žiakov na kampani: 6
|
|
2. Vnútorné pravidlá separovania
|
Pravidlá zverejnené na webovej stránke, po čase sa ukázala nevyhnutnosť úprav v pravidlách
|
|
3. Prednášky o separovaní
|
Počet tried, ktoré absolvovali prednášku: 31, získali osvedčenie, nápisy a pravidlá , prerokovali sme nesúhlas deviatakov s pravidlami, podľa nás neexistuje lepšia cesta. Prednášku pre nepedagogických zamestnancov sme nezrealizovali pre nezosúladenie termínu. Vytvorili sme osvedčenie, náučné nápisy pre všetky triedy, odporučili sme triedam zalaminovať nápisy a osvedčenie kvôli väčšej trvácnosti. Veľmi málo tried poslúchlo naše odporúčanie
|
|
4. vytvorenie stálej informačnej tabule separovania
|
Vytvorená na 1. poschodí na 2. stupni pri 6. B triede
|
|
5. umiestnenie náučných nápisov na chodbe
|
Vymenené kompletne všetky náučné nápisy na separačných nádobách na chodbe
|
|
6. Separačné nádoby vo všetkých miestnostiach
|
Úlohou triednych učiteľov bolo zabezpečiť nádoby do tried, nie všetky triedy separačné nádoby majú, po pohovore s triednymi učiteľmi došlo k náprave, v kabinetoch sa nachádzajú iba separačné nádoby pre zmiešaný odpad, učiteľom bolo odporučené aby plasty odhadzovali do kontajnera na chodbu a papier do prírodopisného kabinetu. V súčasnej dobe každá trieda má 3 separačné nádoby.
|
|
7. výtvarná súťaž: Daj nový šat kontajnerom na zmiešaný odpad
|
Súťaže sa zúčastnili iba žiaci 1. stupňa, počet zúčastnených žiakov: 232, počet hlasujúcich: 293
|
|
8.Slávnostné zahájenie separovania
|
3. mája pani uč. Polláková zahájila separovanie, rozhlasové vysielanie zverejnené na webovej stránke
|
|
9. Kontrola separovania ekohliadkou
|
Počet ekohliadok do dnešného dňa: 5, počet separujúcich tried: 24, problémy pri službách deviatakov, žiaci nevyhadzujú obsah nádob do nádob na chodbu, nesprávne triedenie odpadu, odporúčame opakovať výzvy v rozhlasových reláciách a aby obsah nádob vynášali nepedagogickí zamestnanci, zvýšiť počet hliadok
|
|
10. Vytvorenie dodatku k VPŠ o separovaní
|
Momentálne prebieha jeho tvorba
|
2.
|
1. prieskum využitia areálu školy
|
Počet rozdaných dotazníkov:559, počet vrátených dotazníkov: 300, počet nových návrhov:11
|
|
2.výtvarná súťaž: Môj areál školy
|
Počet odovzdaných prác: 180, počet hlasujúcich žiakov: 326
|
|
3. realizácia finančnej zbierky
|
Počet prispiacich rodičov: 3, výška sumy: 23 eur, odporúčame predĺžiť zbierku do konca júna a osloviť rodičov, ktorí v dotazníku zakrúžkovali finančnú výpomoc
|
|
4. kerová zóna
|
Počet žiakov, ktorí priniesli materiál: 34, počet učiteľov: 4, možné počet je iba približný nakoľko množstvo žiakov donieslo materiál v čase keď už nebolo možné ho zapísať, poslali sme obežník, aby sa deti zapísali. Počet kríkov: 13, počet sadeníc jahôd: 23, počet tried, ktoré zatiaľ využili zónu kríkov: 3
|
|
5. slávnostné otvorenie zóny kríkov
|
Prekladáme na školský rok 2009/2010, keď budú kríky zosilené a efekt bude väčší
|
3.
|
1.Informačná tabuľa o CVČ- T. Štiavnička
|
Tabuľa spolu s popisom projektu bola umiestnená celý mesiac máj na 1. poschodí 2. stupeň pri 6.B triede
|
|
2.výber 5 adoptovaných zvierat
|
Počet zúčastnených tried: 17, počet hlasujúcich žiakov: 314, zoznam zvierat: Fretka Gusto, kocúr Vrnko, myška Hryzka, mačka Cilka, škrečok Mišo
|
|
3. exkurzie do CVČ
|
Počet exkurzii: 35, počet besied: 3, počet tried: 28, nezistiteľný počet žiakov spolu
|
|
4. Zbierka pre adoptované zvieratá
|
Výška zbierky: finančnú zbierku sme neuskutočnili na podnet CVČ, vyzbierané tri tašky krmiva, počet žiakov, ktorí priniesli jedlo: 18, počet učiteľov. 2, počet zbierok: 1
|
|
5. Dobrovoľná starostlivosť o zvieratá
|
Počet dobrovoľných návštev: 1, počet dobrovoľníkov: vybrané dve žiačky na podnet CVČ
|
4.
|
2. Vianočný stromček pre zvieratá
|
Počet akcií: 2, počet zúčastnených žiakov: 112, počet ozdôb: 72
|
|
4. Inštalovanie vtáčích búdok
|
Počet búdok: 5, počet zapojených rodičov: 1, počet žiakov , ktorí sa podieľali na tvorbe búdky: 5, počet žiakov, ktorí búdky inštalovali: 28
|
|
5. umiestnenie nových vtáčích kŕmidiel
|
Počet nových krmidiel:2
|